SPECS: ntfsprogs.spec - more useful description of gnome-vfs2-modu...

Jakub Piotr Cłapa loc w toya.net.pl
Pon, 12 Kwi 2004, 23:58:06 CEST

jpc wrote:
> Author: jpc                          Date: Mon Apr 12 21:45:39 2004 GMT
> Module: SPECS                         Tag: HEAD
> ---- Log message:
> - more useful description of gnome-vfs2-modules-ntfs
>   (correct my if I am wrong); the former was totaly
>   useless (and sadly it is still the case in many
>   other descs)

Dobra, pospieszyłem się... (pogooglalem chwile dluzej i chyba nowy desc
jest gorszy od poprzedniego) Tak czy inaczej, jak ktoś wie o co chodzi i
co daje ten podpakiet to prosiłbym o poprawienie.

PS. Obserwuje glupia rzecz - wiele descow naszych rpmow jest
bezuzyteczna (tak na prawde nie mowi nic poza tym co juz jest w Summary,
albo w nazwie pakietu). Trzeba wyszukać takie pakiety i troche poprawić.
(moze jakis nasz wlasny system wyszukiwania i wyswietlania RPMow przez
strone WWW by pomogl, niech by mial opcje zglaszania bledow (i nie
mowcie mi, ze zwykly user jest w stanie obsluzyc bugzille) dotyczacych
poszczegolnych pakietow).

--
z wyrazami szacunku,
Jakub Piotr Cłapa