SPECS: ntfsprogs.spec - more useful description of gnome-vfs2-modu...

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Wto, 13 Kwi 2004, 00:48:46 CEST

On Mon, Apr 12, 2004 at 23:58:06 +0200, Jakub Piotr Cłapa wrote:

> PS. Obserwuje glupia rzecz - wiele descow naszych rpmow jest
> bezuzyteczna (tak na prawde nie mowi nic poza tym co juz jest w Summary,
> albo w nazwie pakietu). Trzeba wyszukać takie pakiety i troche poprawić.

Że lepsze byłyby pełniejsze opisy, to jasne. Ale te bezużyteczne nie są
- łapią się na poldkowe rsearch -d.

> (moze jakis nasz wlasny system wyszukiwania i wyswietlania RPMow przez
> strone WWW by pomogl, niech by mial opcje zglaszania bledow (i nie
> mowcie mi, ze zwykly user jest w stanie obsluzyc bugzille) dotyczacych
> poszczegolnych pakietow).

No bugzilli to ja obsługiwać nie umiem (kiedyś chciałem zgłosić coś do
jakiegoś większego projektu, OO czy Mozilli, ale wymiękłem), jednak nasz
BTS jest prosty. Jak ktoś jego nie obsłuży, to prawdopodobnie nie będzie
też umiał sensownie zgłosić błędu.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>
http://vfmg.sourceforge.net/