iptables24.spec [było Re: SOURCES: shaperd.2.init - remove force-reload, add reload]

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Wto, 13 Kwi 2004, 09:57:41 CEST

On Tue, Apr 13, 2004 at 09:13:57 +0200, Andrzej Augustynowicz wrote:

> Eh u mnie shaperd (htb) dziala na kilku neo+ (po srednio 12 userow) i
> sprawuje sie bardzo dobrze. Pozyczanie wylaczylem i nie ma zadnych

Właśnie o to się pytam - skoro bez pożyczania, to czemu nie CBQ lub TBF?
Skoro HTB ma pożyczanie zaimplementowane w kernelspace, to dlaczego
używać wersji z userspace? W czym jest lepsza?

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>
http://vfmg.sourceforge.net/