iptables24.spec [by³o Re: SOURCES: shaperd.2.init - remove force-reload , add reload]

Wto, 13 Kwi 2004, 10:59:45 CEST

Dnia Tuesday 13 of April 2004 09:13, Andrzej Augustynowicz napisa³:

Pisa³em o go³ym htb bez shaperd.

--
Arkadiusz Mi¶kiewicz     CS at FoE, Wroclaw University of Technology
arekm.pld-linux.org, 1024/3DB19BBD, JID: arekm.jabber.org, PLD/Linux

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-devel-pl