kernel 2.6.5-1 + eagle-usb = Oops

Lukasz Glebicki lukaszgl w cavern.com.pl
Wto, 13 Kwi 2004, 12:18:01 CEST

On Monday 12 of April 2004 22:04, Tomasz Pala wrote:

> Czy eagle-usb 1.9xxx to też jest dla 2.4.x, czy tylko na 2.6.x?

To chyba nie ma znaczenia, gdyż połączeni na  2.4 i 2.6 można startować przez
rc-scripts.

> Mam na podobnej maszynie, ale ma 16MB RAM i tam 2.6 raczej nigdy nie
> stanie, nawet gdy już będzie stabilne.

Ja postawiłem na 2.6.3 i jest ok. No może z wyjątkiem tego, iż każde
uruchomienie poldka trwa wieki.

pozdrawiam
--
Łukasz Głębicki lukaszgl w cavern.com.pl
gg:246267      Linux Registered User # 318551