kernel 2.6.5-1 + eagle-usb = Oops

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Wto, 13 Kwi 2004, 12:35:35 CEST

On Tue, Apr 13, 2004 at 12:18:01 +0200, Lukasz Glebicki wrote:

> To chyba nie ma znaczenia, gdyż połączeni na  2.4 i 2.6 można startować przez
> rc-scripts.

A co ma piernik do wiatraka?
Na HEAD jest 1.0.4, 1.9.6 jest tylko na LINUX_2_6. Dlatego pytam.

> Ja postawiłem na 2.6.3 i jest ok. No może z wyjątkiem tego, iż każde
> uruchomienie poldka trwa wieki.

To ma być ok!? Na tamtym chodzą tylko 2 mingetty, pdksh jako shell, to
tam chcę wywalić moduł ipv6, bo każdego kb pamięci szkoda. A poldka to
uruchamiam osobno dla każdego źródła. Najchętniej włożyłbym tam 2.2 i
libc5, ale rzeźbił nie będę, bo łatwiej by się zdobyło pamięć.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>
http://vfmg.sourceforge.net/