ac-ppc

robert j. wozny speedy w ziew.org
Wto, 13 Kwi 2004, 14:50:16 CEST

Quoting Paweł Gołaszewski <blues w ds.pg.gda.pl>:

nie ma to jak odgrzewanie starych watkow 8=) co Pawle?

> tak, była i miałem u siebie wpisane team.
> Proszę o szybkie naprawienie DNS-u. *Tymczasowo* wpisałem po IP... nie na
> długo...

niezbyt lubie wynosic smieci na publiczne grono... ale:

co do rev'ow: builder ppc stanal na miejscu maszyny (pm8100) na ktorej
deviloperzy mogli dostac konto (ppc601). Kiedy byl wrzucany builder do
ICM'u zastapil ta maszyne. - stad taki a nie inny rev.

co do w druga strone:

$ host -t ns pld-ppc.org
pld-ppc.org name server dns.kernel.net.pl.
pld-ppc.org name server dns.atman.pl.
$ host -t soa pld-ppc.org dns.kernel.net.pl
Host pld-ppc.org not found: 2(SERVFAIL)

gdzie primary *bylo* dns.kernel.net.pl. domene bede przenosil na inne
serwery - jak tylko *bede* mial chwile czasu. Podobna sytuacja byla
ze strefa ziew.org - z tym ze ja akurat przenioslem ze wzgledu ze to
moja prywatna-podstawowa domene. niestety w czasie odtwarzania pliku
strefy na innych serwerach przenioslem tylko _podstawowe_ wpisy.

reszty mi sie nie chce komentowac.

PS. az mnie dziwi ze rev nie jest do tej pory zmnieniony... 8-)

--
robert j. wozny
... Zycie biegnie wahadlowym ruchem miedzy bolem i nuda,