ac-ppc

Marcin Bohosiewicz marcus w kernel.pl
Wto, 13 Kwi 2004, 17:38:39 CEST

On Tue, 13 Apr 2004, robert j. wozny wrote:
[..]
> co do w druga strone:
>
> $ host -t ns pld-ppc.org
> pld-ppc.org name server dns.kernel.net.pl.
> pld-ppc.org name server dns.atman.pl.
> $ host -t soa pld-ppc.org dns.kernel.net.pl
> Host pld-ppc.org not found: 2(SERVFAIL)
>
> gdzie primary *bylo* dns.kernel.net.pl. domene bede przenosil na inne
> serwery - jak tylko *bede* mial chwile czasu. Podobna sytuacja byla
> ze strefa ziew.org - z tym ze ja akurat przenioslem ze wzgledu ze to
> moja prywatna-podstawowa domene. niestety w czasie odtwarzania pliku
> strefy na innych serwerach przenioslem tylko _podstawowe_ wpisy.

Sam zes usunal przy okazji usuwania wszystkiego co Twoje.
Tak zes sie rozpedzil, ze i czesc innych rzeczy wtedy przestala dzialac.

M.

PS. I ja tez nie chce rozgrzebywac, ale... jak tam odpowiedz na
mojego dzisiejszego maila?
-| == tel. +48 601 485097 - PLD Team   - marcus w pld-linux.org   == |-