SPECS: ntfsprogs.spec - more useful description of gnome-vfs2-modu...

Jakub Piotr Cłapa loc w toya.net.pl
Wto, 13 Kwi 2004, 19:53:32 CEST

Tomasz Pala wrote:

> Że lepsze byłyby pełniejsze opisy, to jasne. Ale te bezużyteczne nie są
> - łapią się na poldkowe rsearch -d.

A umie ktos tamten poprawic? Bo ja sie pogubilem i nie wiem juz do czego
ma sluzyc ten pakiet. Wiem tylko, że to co było skłania do
nadinterpretacji, a przeciez potrzebny on nie jest, by w Nautilusie miec
NTFS. Wlacza dodatkowe mozliwosci? (kompresje plikow i szyfrowanie?)

> No bugzilli to ja obsługiwać nie umiem (kiedyś chciałem zgłosić coś do

Tez nie umiem i dlatego nie podoba mi sie ona. trac jest ciekawy (bo
Pythonowy i oparty na Subversion), ale to raczej kompletny system dla
projektu (jak na SF).

> jakiegoś większego projektu, OO czy Mozilli, ale wymiękłem), jednak nasz
> BTS jest prosty. Jak ktoś jego nie obsłuży, to prawdopodobnie nie będzie
> też umiał sensownie zgłosić błędu.

Znowum niedouczony? Jaki system zglasznia bledow mamy poza listami,
truciem dupy developerowi i bugzilla (czy nie mamy bugzilli?).

--
z wyrazami szacunku,
Jakub Piotr Cłapa