AC i wmmount, mountapp, perl-MP3-Info ...

Jan Meizner jm w pa103.nowa-wies.sdi.tpnet.pl
Wto, 13 Kwi 2004, 22:50:20 CEST

...ostatnio ktoś mnie pytał o te pakiety. Były w Ra a AFAIK nie ma ich w
Ac. Orientuje się ktoś może dlaczego nie ma i czy one wrócą kiedyś do PLD?

I jeszcze inna sprawa. Jakiś czas temu w innym wątku pytałem o możliwość
dodania prosilli do Ac. W odpowiedzi padło pytanie "Czy się buduje i
działa?", na które później odpowidziałem (pozytywnie), ale nie zauważyłem
na to żadnej kolejnej odpowiedzi (ani pozytwnej ani negatywnej). Więc tu
jeszcze raz ponawiam pytanie bo nie wiem czy to ja coś przeoczyłem (jeśli tak to z
góry przepraszam) czy może moja odpowiedź umknęła uwadze osób władnych coś
w tym kierunku zadecydować...

Pozdrawiam
Jan Meizner
jm w pld-linux.org