AC i wmmount, mountapp, perl-MP3-Info ...

Adam Gołębiowski adamg w biomerieux.pl
Śro, 14 Kwi 2004, 08:48:14 CEST

On Tue, Apr 13, 2004 at 10:50:20PM +0200, Jan Meizner wrote:
> ...ostatnio ktoś mnie pytał o te pakiety. Były w Ra a AFAIK nie ma ich w
> Ac. Orientuje się ktoś może dlaczego nie ma i czy one wrócą kiedyś do PLD?

Będą. Mam przygotowaną listę pakietów, którę były w Ra, a których
brakuje w Ac. Stopniowo będe je puszczał. Wpierw - porządek z
openldapem.

> I jeszcze inna sprawa. Jakiś czas temu w innym wątku pytałem o możliwość
> dodania prosilli do Ac. W odpowiedzi padło pytanie "Czy się buduje i
> działa?", na które później odpowidziałem (pozytywnie), ale nie zauważyłem
s> na to żadnej kolejnej odpowiedzi (ani pozytwnej ani negatywnej). Więc tu
> jeszcze raz ponawiam pytanie bo nie wiem czy to ja coś przeoczyłem (jeśli tak to z
> góry przepraszam) czy może moja odpowiedź umknęła uwadze osób władnych coś
> w tym kierunku zadecydować...

Uhm, faktycznie, nie poszło. Zapisałem sobie - puszczę w najbliższym
czasie. Kiedy - jak wyżej - po zwolnieniu miejsca na ftp / po
zakończeniu sprawy z ldapem.