Ktoś się zajmuje udevem?

Cezary Krzyżanowski dhubleizh w o2.pl
Śro, 14 Kwi 2004, 00:16:40 CEST

Paweł Gołaszewski wrote:

>...więc jesteś odpowiednią osobą, żeby się tym zająć :)

Toteż się tym zajmuje, jeno nie jestem jeszcze autorytetem w kwestii
Linuxa i długo nie będę, więc nie bardzo mogę tak sobie sam zrobić speca
do czegoś tak ważnego jak udev, co ma zastąpić /dev !! Jak bym coś
sztucznie dodał i potworzył jakieś dziwne urządzenia, to dopiero
PLDowicze by się zezłościli i pewno na banie na wszystkie servery,
publicznym linczu, spaleniu na stosie i przeklęciu 5 pokoleń wstecz i do
przodu by się nie skończyło (no ja jakbym spieprzył sobie cokolwiek w
kompie przez jakiegoś cymbała, co zrobił źle speca, to bym się nieźle
wkurzył :D). Zrobię co mogę...jak trochę nad tym posiedzę, to może uda
mi się rozwiązać te parę pozostałych problemów.

Zdroofka
Cz w rny

--
"Fear leads to anger, anger leads to hate, hate leads to The Dark Side!" - Yoda