Ktoś się zajmuje udevem?

The Undefined undefine w aramin.net
Śro, 14 Kwi 2004, 00:34:47 CEST

On Wed, Apr 14, 2004 at 12:16:40AM +0200, Cezary Krzyżanowski wrote:
> Toteż się tym zajmuje, jeno nie jestem jeszcze autorytetem w kwestii
> Linuxa i długo nie będę, więc nie bardzo mogę tak sobie sam zrobić speca
> do czegoś tak ważnego jak udev, co ma zastąpić /dev !! Jak bym coś
> sztucznie dodał i potworzył jakieś dziwne urządzenia, to dopiero
> PLDowicze by się zezłościli i pewno na banie na wszystkie servery,
> publicznym linczu, spaleniu na stosie i przeklęciu 5 pokoleń wstecz i do
> przodu by się nie skończyło (no ja jakbym spieprzył sobie cokolwiek w
oo... pokolenia do przodu? współczucie... :p

> kompie przez jakiegoś cymbała, co zrobił źle speca, to bym się nieźle
> wkurzył :D). Zrobię co mogę...jak trochę nad tym posiedzę, to może uda
> mi się rozwiązać te parę pozostałych problemów.
jak spec jest niegotowy, nie działa etc... to znaczy że nikt go nie
używa na niczym "produkcyjnym", a jezeli używa to znaczy że nie ma go z
pld - ergo - można psuć do woli ;)
A zresztą - dopóki pakiet jest w cvs-ie to nic złego się napewno nie
stanie... :>

/me się wreszcie przepisał z listami na nowy serwer. I upewnił się by
trzymać się z daleka od wszelkich qmaili i innych takich g...
Kto to widział by menadżer list dyskusyjnych patrzał na coś innego niż
pole From albo Reply-To. Przecież to nie ma żadnego uzasadnienia...

> Cz w rny
Andrzej