Poprawki: gnuserv.spec, lirc.spec

Maciek Pasternacki maciekp w japhy.fnord.org
Sob, 17 Kwi 2004, 00:15:20 CEST

On Boomtime, Discord 34, 3170 YOLD, Jakub Bogusz wrote:

> Nie używamy symlinków, tylko linków groffowych, typu
>
> echo '.so do-czego.1' > $RPM_BUILD_ROOT%{_mandir}/man1/co.1
>
> (s/1/numer-strony-manuala/g w razie czego)

Ok, odpowiednie magiczne linijki poszły do speca.  W zasadzie chyba
mogłyby trafić do makr rpma, skoro już kompresja jest magiczna, to
i robienie z symlinków makr groffa też można...

Ostateczna wersja poprawek, zarówno speca, jak i Makefile.in,
w załączniku.

W którym punkcie doców PLD mogę znaleźć tego typu wytyczne, żeby
uniknąć późniejszych błędów?

                                     ^^^^^
Ech, niby się wyspałem, a lm_sensors mi się z lircd myli... tak czy
inaczej w końcu poprawiłem, więc nieważne chyba. ;)

> API/ABI libiconv jest w samym libc (funkcja iconv(), plik nagłówkowy
> <iconv.h>). Linkowanie czegokolwiek używającego glibc z zewnętrzną
> libiconv jest tylko nadmiarową zależnością.

Aha, w tę stronę; załączam więc łatkę na odpowiedni mejkfajl.

Pozdrawiam,
		--dżaf.

--
__    Maciek Pasternacki <maciekp w japhy.fnord.org> [ http://japhy.fnord.org/ ]
`| _   |_\  / { ...ty i ja jesteśmy chirurgami tej ulicy, tylko ty i ja umiemy