Poprawki: gnuserv.spec, lirc.spec

Maciek Pasternacki maciekp w japhy.fnord.org
Wto, 20 Kwi 2004, 00:46:03 CEST

On Pungenday, Discord 35, 3170 YOLD, Maciek Pasternacki wrote:

> Ok, odpowiednie magiczne linijki poszły do speca.  W zasadzie chyba
> mogłyby trafić do makr rpma, skoro już kompresja jest magiczna, to
> i robienie z symlinków makr groffa też można...
>
> Ostateczna wersja poprawek, zarówno speca, jak i Makefile.in,
> w załączniku.

[Ciach]

Łata na lm_sensors widzę, że została commitnięta; a poprawkom do
gnuserv brakuje czegoś, czy po prostu nikomu się nie chce?  Obecnie
w CVSie jest wersja, która w ogóle się nie buduje... nie chcę być
upierdliwy, ale jeśli coś robię nie tak, proszę chociaż o wyjaśnienie...

Pozdrawiam,
		--dżaf.

--
__    Maciek Pasternacki <maciekp w japhy.fnord.org> [ http://japhy.fnord.org/ ]
`| _   |_\  / { ...podjąłem decyzję i ja też chcę mieć dodatkową parę