Poprawki: gnuserv.spec, lirc.spec

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Sob, 17 Kwi 2004, 01:10:05 CEST

On Fri, Apr 16, 2004 at 22:22:24 +0200, Maciek Pasternacki wrote:

> Podczas budowania nowego lm_sensors znalazłem też brak BuildRequires
> (bez libiconv-devel wykłada się %{configure}, a nie ma tego
> w zależnościach rpm-build z przyległościami, o czym świadczy chociażby
> fakt, że nie miałem tego w systemie):

~/rpm/SPECS-0: grep libiconv glibc.spec
Obsoletes:      libiconv-devel
Obsoletes:      libiconv-static
[...]

Jeśli coś się wykłada na tym, to trzeba poprawić. Z tym pakietem nie ma
prawa nic się linkować. Robiłem go tylko dlatego, żeby można było w
podobnej sytuacji, samemu sobie coś robiąc, olać poprawianie i na szybko
na _własny komputer_ skompilować program, ale na builder to trafić nie
może (bo wtedy zaczynają się linkować kolejne i kolejne programy).

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>
http://vfmg.sourceforge.net/