Poprawki: gnuserv.spec, lirc.spec

Maciek Pasternacki maciekp w japhy.fnord.org
Sob, 17 Kwi 2004, 01:17:36 CEST

On Pungenday, Discord 35, 3170 YOLD, Tomasz Pala wrote:

> ~/rpm/SPECS-0: grep libiconv glibc.spec
> Obsoletes:      libiconv-devel
> Obsoletes:      libiconv-static
> [...]
>
> Jeśli coś się wykłada na tym, to trzeba poprawić. Z tym pakietem nie ma
> prawa nic się linkować. Robiłem go tylko dlatego, żeby można było w
> podobnej sytuacji, samemu sobie coś robiąc, olać poprawianie i na szybko
> na _własny komputer_ skompilować program, ale na builder to trafić nie
> może (bo wtedy zaczynają się linkować kolejne i kolejne programy).

No to w pre-ac jest coś nie tak, bo binarka (co najmniej) mplayera
i zsh ma w dependencjach jak byk nie dość, że libiconv.so, to też
libiconv jako pakiet.

--
__    Maciek Pasternacki <maciekp w japhy.fnord.org> [ http://japhy.fnord.org/ ]
`| _   |_\  / { ...taki list, który nie jest z papieru,