[OT] Re: iptables24.spec [by³o Re: SOURCES: shaperd.2.init - remove force-reload, add reload]

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Sob, 17 Kwi 2004, 13:07:17 CEST

On Tue, Apr 13, 2004 at 00:02:55 +0200, Jakub Piotr C³apa wrote:

> To¿ to siê prawie na fortunki nadaje. Gdybym nie wiedzial, ¿e mówisz o
> Traffic Shaping to bym siê za Tw± duszê pomodli³. :D
> Jestem zachwycony stê¿eniem skrótów na wers wypowiedzi. ;)

Co gorsza IRL mówiê tak samo:/ bo od pocz±tku roku tylko sieci robiê; w
nadchodz±cym tygodniu kopalnia:) Mam nadziejê, ¿e tak mi nie zostanie;-)

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>
http://vfmg.sourceforge.net/

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-devel-pl