[OT] Re: iptables24.spec [było Re: SOURCES: shaperd.2.init - remove force-reload, add reload]

Jakub Piotr Cłapa loc w toya.net.pl
Wto, 13 Kwi 2004, 00:02:55 CEST

Tomasz Pala wrote:

> Z ciekawości - do czego go używacie? Gdzieś czytałem, że reguluje się
> nim kolejki HTB, które co prawda pasmo pożyczają, ale już nie bardzo
> chcą oddawać - u siebie tego nie zauważyłem. Bo regulowane CBQ czy
> jakieś statyczne TBF to właśnie HTB miało załatwić, nie? Ma to większe
> możliwości niż WRR (szczególnie w połączeniu z SFQ), działa IMHO
> sprawiedliwiej niż RED. Ktoś mi też mówił, że przewagą CBQ jest
> prawidłowe działanie po stronie ingres oraz to, że HTB miało sprawiać
> problemy przy IMQ - pierwsze ma chyba dość marginalne zastosowanie (choć
> [...]
Toż to się prawie na fortunki nadaje. Gdybym nie wiedzial, że mówisz o
Traffic Shaping to bym się za Twą duszę pomodlił. :D
Jestem zachwycony stężeniem skrótów na wers wypowiedzi. ;)

--
z wyrazami szacunku,
Jakub Piotr Cłapa