SPECS: kde-theme-ActiveHeart.spec, kde-theme-Reinhardt.spec, kde-t...

Jakub Piotr Cłapa loc w toya.net.pl
Nie, 18 Kwi 2004, 12:44:22 CEST

Tomasz Pala wrote:

> vim ma opcję do robienia spacji zamiast jednego taba - nie masz jej
> włączonej?

Albo zrób autocmd wyłączający softtabs (chyba tak to się zwie, spróbuj
:help tab) (tak wiem, miałem napisać te kilka linijek, ale mi się nie
chce), albo uzywaj ^V<TAB> (^V wrzuca następny znak żywcem do pliku).

--
z wyrazami szacunku,
Jakub Piotr Cłapa