SPECS: ircd.spec - disabled broken IPv6 by default, release 3, STB...

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Nie, 18 Kwi 2004, 13:19:01 CEST

On Sun, Apr 18, 2004 at 12:03:32 +0200, Marcin Doliński wrote:

> ZTCP, jednym z założeń PLD niegdyś był możliwie duży support dla IPv6.

I jeszcze jedno: jeśli chcesz mieć Ac robione na zasadzie, "byle było
choć gównianie", to jak najszybciej to powiedz, żebym nie pchał się w
PLD tam, gdzie potrzebuję stabilności. Nie chciałbym któregoś pięknego
dnia się dowiedzieć, że właśnie mam zrobić 500km trasy, żeby objechać
wszystkie maszyny, bo ktoś postanowił dopisać kolejną ładną linijkę do
"cech wyróżniających PLD" i włączył niedorobione opcje.

Jeśli włączycie IPv6 i naprawę (wybór wersji podczas startu) zwalicie na
tych, którzy IPv6 nie mają, to ja włączam NPTL i niech analogicznie
naprawią ci, którzy NPTL nie mają (wybór wersji biblioteki w runtime).

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>
http://vfmg.sourceforge.net/