SPECS: ircd.spec - disabled broken IPv6 by default, release 3, STB...

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Nie, 18 Kwi 2004, 12:59:21 CEST

On Sun, Apr 18, 2004 at 12:03:32 +0200, Marcin Doliński wrote:

> ZTCP, jednym z założeń PLD niegdyś był możliwie duży support dla IPv6.
                                         ^^^^^^^^
Więc niech ktoś, komu na IPv6 zależy, naprawi je.

> Mamy się cofać w rozwoju? To był główny argument, dla którego
> przeszedłem na PLD. Jeżeli coś wspiera IPv6, to trzeba to dopracować tak
> żeby działało i u nas.

No niech ktoś, komu na IPv6 zależy, dopracuje.

> Akurat Arek bardzo dużo zrobił w związku z
> supportem v6, po co to niszczyć?

Jak mu zależy na IPv6, to niech naprawi.

Może ja też sobie powłączam jakieś eksperymentalne i niedorobione opcje
na HEAD, bo MI działają!? Albo włączę sobie NPTL w glibcu - po co się
cofać do jakichś archaicznych LT. A jak ktoś nie ma w kernelu, tak jak
ja nie mam IPv6, to jego problem, niech sobie przekompiluje, tak?

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>
http://vfmg.sourceforge.net/