SPECS: ircd.spec - disabled broken IPv6 by default, release 3, STB...

Nie, 18 Kwi 2004, 13:30:10 CEST

Dnia Sunday 18 of April 2004 13:26, Tomasz Pala napisał:

> Ta defaultowa opcja nie działa.
Po Twojej zmianie też nie działa mądralo.

> Widocznie w PLD od początku był niedziałający pakiet.
I nadal jest.

> Jak dotąd to JA się martwiłem, czemu serwer IRC-a się nie uruchamia
> tylko pada bez słowa.
I zamiast poprawić to robisz workaroundy, które działają tylko w określonym
przypadku. Ile razy można powtarzać - rób porządnie albo precz z paluchami.

> Nie wiem, czy typowe dla Ciebie (za to najwyraźniej takim jest
> zarzucanie komuś 'typowości' jego zachowań) - zrobić, żeby można było
> powiedzieć 'PLD wspiera IPv6', olewając fakt, że jest to sypiąca się
> prowizorka.
>
> Rzecz niedziałająca - rzecz wyłączona. Dla mnie koniec tematu.
Nadal jest rzecz niedziałająca - tyle, że teraz inna. Nie rozumiesz tego czy
po prostu uparty jesteś?

--
Arkadiusz Miśkiewicz     CS at FoE, Wroclaw University of Technology
arekm.pld-linux.org, 1024/3DB19BBD, JID: arekm.jabber.org, PLD/Linux