SPECS: ircd.spec - disabled broken IPv6 by default, release 3, STB...

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Nie, 18 Kwi 2004, 13:50:15 CEST

On Sun, Apr 18, 2004 at 13:30:10 +0200, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> Po Twojej zmianie też nie działa mądralo.

Czyli sam przyznajesz, że nic nie zepsułem? To dobrze. A naprawiłem, bo
IPv4 działa: /connect irc.polanet.pl

> I zamiast poprawić to robisz workaroundy, które działają tylko w określonym
> przypadku.

W każdym działa! Po prostu nie obsługuje IPv6. Chyba że masz system bez
IPv4!? To i tak jesteś w znaczącej mniejszości. Świat póki ci chodzi na
IPv4, z IPv6 jako _opcją_.

> Ile razy można powtarzać - rób porządnie albo precz z paluchami.

To zrób porządnie IPv6, albo nie włączaj g*, które mi wywaliło serwer!

> Nadal jest rzecz niedziałająca - tyle, że teraz inna. Nie rozumiesz tego czy
> po prostu uparty jesteś?

Nie działa JEDNA FUNKCJA. A nie działa dlatego, że JEST ZRYPANA. Chcesz
ją włączyć, to ją napraw. Wcześniej nie działał CAŁY PAKIET - WSZYSTKIE
FUNKCJE, teraz JEDNA. Nie rozumiesz tego, czy po prostu uparty jesteś?

Jeszcze raz mam NPTL-a przypomnieć? Nie jest mainstreamem tak jak IPv6.
Działa tylko na nowych kernelach, tak samo jak ircd z IPv6 działa tylko
na systemach z IPv6. Kto ma pakiety przygotować tak, żeby chodziło na
wszystkich systemach?

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>
http://vfmg.sourceforge.net/