SPECS: ircd.spec - disabled broken IPv6 by default, release 3, STB...

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Nie, 18 Kwi 2004, 14:12:55 CEST

On Sun, Apr 18, 2004 at 13:51:57 +0200, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> Logicznym było by poprawienie tak by działał na obu. Do tej pory pięknie
> działał na systemie z IPv6.

Więc jak umiesz, to napraw.

> Bredzisz jak opętany. Nie zadziała NIGDZIE po upgreadzie. Wersja bez IPv6 ma
> inny delimiter.

O tym rzeczywiście zapomniałem - poprawione.

> Dodatkowo NIE DZIAŁA tam gdzie ktoś ma w konfigu adresy IPv6.

To logiczne - jak ktoś używa eksperymentalnej niedokończonej
funkcjonalności, to może ona przestać działać.

> Ty chcesz mieć działający na IPv4 to musisz zadbać o to by ircd nadal działał

No proszę, ale miałem zachciankę - chciałem, żeby działało na tym
archaicznym nigdzie nie używanym IPv4...

> tym ludziom którym do tej pory działał, a NIE ZADBAŁEŚ O TO.
>
> Zrobiłeś jak Ci wygodnie (nie mając jak widać pojęcia o tym jak ircd traktuje
> konfig - hint: delimiter) i jeszcze się wykłucasz.

O delimiterze pisałem na samym początku. Trzeba było od razu powiedzieć,
to bym poprawił.

> Widzę, że jesteś ciężko kapującym osobnikiem. Przeczytaj ten list uważnie i
> się zastanów co zepsułeś.

Zepsułem? Teraz działa. Wcześniej nie działał. Naprawiłem.

> ZRÓB TO DOBRZE albo skończ bredzić. Zapewne odwale za Ciebie robote bo mam
> dość rozmów z takimi ociemniałymi osobnikami.

Sam zrób dobrze IPv6, a później je włączaj.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>
http://vfmg.sourceforge.net/