SPECS: ircd.spec - disabled broken IPv6 by default, release 3, STB...

Nie, 18 Kwi 2004, 14:25:26 CEST

Dnia Sunday 18 of April 2004 14:12, Tomasz Pala napisał:

> Więc jak umiesz, to napraw.
Właśnie to robię za Ciebie.

> O tym rzeczywiście zapomniałem - poprawione.
No proszę, teraz się przyznajemy.

> To logiczne - jak ktoś używa eksperymentalnej niedokończonej
> funkcjonalności, to może ona przestać działać.
Naprawde nie masz bladego pojęcia o programowaniu socketów v6.

> No proszę, ale miałem zachciankę - chciałem, żeby działało na tym
> archaicznym nigdzie nie używanym IPv4...
Kwestia nie w zachciance tylko w jej realizacji.

> O delimiterze pisałem na samym początku. Trzeba było od razu powiedzieć,
> to bym poprawił.
Widocznie nie sądziłem, że będziesz wiedział jak to poprawić skoro nie
potrafiłeś zrobić dwóch binarek (v4 i v6) wybieranych z initskryptu.

> Zepsułem? Teraz działa. Wcześniej nie działał. Naprawiłem.
U mnie nie działa teraz. Zepsułeś.

> Sam zrób dobrze IPv6, a później je włączaj.
Kiedy to IPv6 jest dobrze zrobione (aczkolwiek tą imo gorszą metodą z dwóch
jakie się praktykuje). Proponuje się dokształcić w kwestii programowania
socketów v6 - na kame było swego czasu dobre howto.

--
Arkadiusz Miśkiewicz     CS at FoE, Wroclaw University of Technology
arekm.pld-linux.org, 1024/3DB19BBD, JID: arekm.jabber.org, PLD/Linux