SPECS: ircd.spec - disabled broken IPv6 by default, release 3, STB...

Nie, 18 Kwi 2004, 14:34:27 CEST

Tomasz Pala wrote:

> I ja mam dokładnie takie samo zdanie.

> I właśnie tego samego oczekuję od IPv6 - niech będzie support, ale pod
> warunkiem, że nic nie zepsuje w systemach bez IPv6.

Z tym byl osobny problem. Nie bylo to do konca dobrze zrobione (w sensie
"nie dzialalo bez ipv6"), ale najwyrazniej taka funkcjonalnosc nie byla
dotad nikomu potrzebna.
Natomiast ty chcac ja uzyskac, popsules co innego.
Jeszcze raz: chciales uzyskac "nowa" funkcjonalnosc.

> Dlatego właśnie NPTL robiłem tylko na DEVEL (sam w domu używam na
> codzień kernela bez NPTL, inne odłożyłem na bok).

> Z ircd musiałem się nagimnastykować, bo nawet komunikatem nie rzucił ani
> nic w logach nie zapisał.

Wierze. Prawdopodobnie jest na pewno podobny problem w wielu innych
uslugach. Cos mi kiedys (sendmail/apache/... - nie pamietam) nie chcialo
startowac, jak byl dostepny ipv6 ale nie byly skonfigurowane adresy ipv6.

  phone (48)(58) 347 14 61