SPECS: ircd.spec - disabled broken IPv6 by default, release 3, STB...

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Nie, 18 Kwi 2004, 14:58:32 CEST

On Sun, Apr 18, 2004 at 14:34:27 +0200, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Z tym byl osobny problem. Nie bylo to do konca dobrze zrobione (w sensie
> "nie dzialalo bez ipv6"), ale najwyrazniej taka funkcjonalnosc nie byla
> dotad nikomu potrzebna.

Prędzej bym powiedział, że nikt komu była potrzebna nie doszedł do tego,
że winne jest IPv6 i wziął pakiet z innej distro albo sam sobie
skompilował. Ja to znalazłem tylko dlatego, że podejrzewając złe siły na
builderze, postanowiłem sobie sam skompilować. A że mam w zwyczaju
wyłączać rzeczy, których nie używam, skoro już pakiet buduję, to i tego
bconda użyłem.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>
http://vfmg.sourceforge.net/