to IPv6 or not to IPv6

Nie, 18 Kwi 2004, 16:35:01 CEST

Tomasz Pala wrote:

> Wnieść!=rozwalić stare. Ja rozwaliłem IPv6? Tak, bo ono rozwaliło mi
> IPv4. Macie inne zdanie, ok - tu się nie dogadamy.

Nie. Ty rozwaliles IPv6. Bo ci nie dzialalo IPv4 bez IPv6.
Nigdy nie dzialalo. Chciales nowej rzeczy. Popsules innym.

Arek naprawil bo _ty_ chciales nowej rzeczy i zastosowales metode przymusu.
IMO takie postepowanie jest *nie do przyjecia*.

Jak wszyscy zaczna te metode stosowac, to mozemy rozwalic cale PLD w kilka
dni. Uwazam, ze powinnismy wypracowac jakies zasady postepowania w takich
sytuacjach.

I nie chodzi tu o ten jeden pakiet. Chodzi o zasade. Podobnie mi wyglada
dzialanie wolfa na gcc z DEVEL. Co prawda na DEVEL i mnie ksi nie
interesuje, ale nie widzialem nigdzie zadnych wczesniejszych (jesli
przeoczylem, to prosze o wskazanie) dzialan, prosb, zapytan zmierzajacych do
prawidlowego rozwiazania problemu.

Bo jak tak dalej pojdzie, to X wywali biblioteki GNOME-2, bo dzialajace
evolution sie z nimi nie kompiluje, Y wywali kernel 2.6 bo mu nie dzialaja
PTS-y itd.

  phone (48)(58) 347 14 61