SPECS: ircd.spec - disabled broken IPv6 by default, release 3, STB...

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Nie, 18 Kwi 2004, 16:40:12 CEST

On Sun, Apr 18, 2004 at 16:11:40 +0200, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> Klapki? Przeczytaj to:
[...]
> to nadal tacy jak Ty i gotar upierają się przy swoich dziwactwach.
>
> I kto tu ma klapki, ba wrota?

A Ty przeczytaj linki, które posłałem Andrzejowi. Do tej pory uważałem,
że OK - problem był nieznany, był zwalony pakiet. Ale teraz widzę, że
niektórzy te wrota u siebie powinni zobaczyć! Problem BYŁ znany,
zgłaszany i został zignorowany...

> W mailu pisałem o PLDowym systemie z pldowym kernelem - tam zadziała. Ktoś

Bzdura. Działa tylko w określonej konfiguracji.

> potrzebuje by mu działało na niepldowym kernelu - niech POPRAWI nie
> rozpierniczając niczego.

Człowieku, mi nie działał na PLD-owym kernelu! Pytałem o wyłączenie IPv6
w ubiegłym tygodniu.

> Zresztą poprawiłem za was - tych, którzy się dopiero co obudzili w kwestii
> sposobu działania ircd.spec, który był taki aż od SAMEGO POCZĄTKU pakietu w

Tak, tak... i 14 miesięcy temu były zgłaszane problemy...

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>
http://vfmg.sourceforge.net/