SPECS: ircd.spec - disabled broken IPv6 by default, release 3, STB...

Nie, 18 Kwi 2004, 16:52:31 CEST

Dnia Sunday 18 of April 2004 16:40, Tomasz Pala napisał:

> A Ty przeczytaj linki, które posłałem Andrzejowi. Do tej pory uważałem,
> że OK - problem był nieznany, był zwalony pakiet.
Wolałeś jednak go ,,zwalić'' inaczej zamiast poprawić?

> Ale teraz widzę, że
> niektórzy te wrota u siebie powinni zobaczyć!

> Problem BYŁ znany,
> zgłaszany
Ale jakoś nikt się za rozwiązanie problemu nie brał.

> i został zignorowany...
Zapłać mi odpowiednio to zareaguje, zapłacisz?

Póki co robie to czego potrzebuje nie rozpierniczając przy okazji tego co
potrzebują inni. Reguła ta przyświeca PLD od początku.

> Człowieku, mi nie działał na PLD-owym kernelu!
modprobe ipv6 - jeśli wtedy Ci nie działał to problem jest gdzie indziej i
należy go zlokalizować, a nie stosować wątpliwe workaroundy.

> Pytałem o wyłączenie IPv6
> w ubiegłym tygodniu.

> Tak, tak... i 14 miesięcy temu były zgłaszane problemy...
Ale nie rozwiązania. Wymagasz ale palcem nie kiwniesz by prawidłowo poprawić,
a co więcej psujesz jeszcze na inny sposób.

EOT.
--
Arkadiusz Miśkiewicz     CS at FoE, Wroclaw University of Technology
arekm.pld-linux.org, 1024/3DB19BBD, JID: arekm.jabber.org, PLD/Linux