to IPv6 or not to IPv6, było: SPECS: ircd.spec

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Nie, 18 Kwi 2004, 16:47:31 CEST

On Sun, Apr 18, 2004 at 16:22:47 +0200, Sergiusz Pawlowicz wrote:

> ipv6 pod współczesną windą działa dobrze.

Ale po co? Piszesz, że sobie nie wyobrażasz systemu bez tego - a co by
mi to dało? Zamiast wygodnego ethers bym pisał regułki ip neigh, wynik
netstat -n nie nadawałby się do sparsowania (brakuje szerokości kolumny,
nie znalazłem opcji do tego).

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>
http://vfmg.sourceforge.net/