to IPv6 or not to IPv6, było: SPECS: ircd.spec

Marcin Doliński devel-pl w pld-dc.org
Nie, 18 Kwi 2004, 20:44:04 CEST

W liście z nie, 18-04-2004, godz. 16:22 +0200, Sergiusz Pawlowicz
napisał:
> --->[Quoting Tomasz Pala <gotar w polanet.pl>:]

> ipv6 pod współczesną windą działa dobrze.
Nawet bardzo dobrze. Od dłużeszego czasu używam IPv6 natywnie, z windą
również. Działa wyśmienicie. Jestem za pełnym wsparciem dla IPv6, więc w
Ac będziemy do takiego dążyć. Nie sądzę aby ta dyskusja miała jakiś
dalszy sens.