SPECS: ircd.spec - disabled broken IPv6 by default, release 3, STB...

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Nie, 18 Kwi 2004, 17:27:06 CEST

On Sun, Apr 18, 2004 at 16:46:32 +0200, Paweł Gołaszewski wrote:

> O czym ty gadasz?

O tym, że kod v6 jest badziewny?

> v6 działa, także w tym pakiecie.

Ale PSUJE INNE RZECZY.

> Po zmianach gotara przestało działać...

Bzdura.

> Na *standardowym* PLD.

Bzdura. Na PLD z IPv6 działa. Na PLD bez IPv6 działa. Wcześniej działało
tylko w pierwszym przypadku, w drugim nie działało W OGÓLE.
A to, co nie działało po moich zmianach, to jest praca na IPv6, a nie
praca _w ogóle_.

> Wsparcie niedystrybucyjnych kerneli? w sumie nie wiem czy mamy - przede
> wszystkim mamy dystrybucyjne. Niedystrybucyjne jest IMO wsparciem
> niszowym, przede wszystkim dystrybucyjny ma chodzić.

Niszowe to jest IPv6 w IRC-u.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>
http://vfmg.sourceforge.net/