SPECS: ircd.spec - disabled broken IPv6 by default, release 3, STB...

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Pon, 19 Kwi 2004, 12:25:04 CEST

On Sun, 18 Apr 2004, Tomasz Pala wrote:
> O tym, że kod v6 jest badziewny?

Bywa.

> Bzdura.

v6 nie przestało działać? Ciekawostka...

> Bzdura.

Tutaj to aż przetarłem oczy.
Standardowe PLD == PLD z kernelem z distro == ipv6 jest.

Rozumiesz?

> Na PLD z IPv6 działa. Na PLD bez IPv6 działa. Wcześniej działało tylko w
> pierwszym przypadku, w drugim nie działało W OGÓLE.

Ze _wsparciem_ dla v6, a nie z v6. Tylko tyle.

ROTFL...

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...