SPECS: ircd.spec - disabled broken IPv6 by default, release 3, STB...

Nie, 18 Kwi 2004, 17:42:37 CEST

Dnia Sunday 18 of April 2004 17:22, Tomasz Pala napisał:

> Wyłączyłem błędnie działający kod (i to, że ktoś go używał, nie jest
> argumentem). Nazywaj to sobie 'zwaleniem', ale już więcej tego pisać
> nie musisz, bo ja to nazywam inaczej.
Napisałem Ci na priva, że ten kod nie jest błędny tylko Ty o tym nie wiesz.

> Ja się wziąłem, jak dotknął mnie. To, że jest jakiś broken support, mnie
> nie obchodzi.
Teraz będę wiedział, że masz ręsztę userów gdzieś.

> Aha, czyli gdyby pierwsza rev. speca miała wyłączone IPv6, to byś bez
> słowa zrobił dwie wersje, żeby nie rozpierniczyć na systemach non-IPv6?
Oczywiście. Zawsze tak robię - popatrz sobie po moich poprawkach IPv6 -
wszystkie są pisane tak by działało niezależnie od tego czy ma się
wkompilowane v4, v6 czy oba na raz.

> Szlachetnie... Niestety mój charakter sprzeciwia się w takich
> przypadkach uwzględnianiu historii.
Sprzeciwia się też logicznym rozwiązaniom, za to lubuje się w szybkich
prowizorkach jak widzę.

> Rozwiązanie podałeś tutaj. Mogłeś od razu zaaplikować, albo darować
> sobie ostatnie zdanie, to bym zrobił (choć pewnie nie od razu, może
> dziś)...

> ...ale sam zacząłeś wymagać, a wtedy nie mam w zwyczaju kiwać palcem.
Czego takiego zaczałem wymagać poza tym byś cofnął swoją błędną zmianę lub nie
dotykał się w ogóle? Zasada w PLD jest taka: potrzebujesz czegoś to to zrób
ale nie psuj innym (w tym mnie).

Ciężko ten EOT wdrożyć ;)
--
Arkadiusz Miśkiewicz     CS at FoE, Wroclaw University of Technology
arekm.pld-linux.org, 1024/3DB19BBD, JID: arekm.jabber.org, PLD/Linux