SPECS: ircd.spec - disabled broken IPv6 by default, release 3, STB...

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Nie, 18 Kwi 2004, 17:22:13 CEST

On Sun, Apr 18, 2004 at 16:52:31 +0200, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> Wolałeś jednak go ,,zwalić'' inaczej zamiast poprawić?
                                              [*]

Wyłączyłem błędnie działający kod (i to, że ktoś go używał, nie jest
argumentem). Nazywaj to sobie 'zwaleniem', ale już więcej tego pisać
nie musisz, bo ja to nazywam inaczej.

> Ale jakoś nikt się za rozwiązanie problemu nie brał.

Ja się wziąłem, jak dotknął mnie. To, że jest jakiś broken support, mnie
nie obchodzi.

> Zapłać mi odpowiednio to zareaguje, zapłacisz?

* Zapłać mi odpowiednio, to będę poprawiał.

> Póki co robie to czego potrzebuje nie rozpierniczając przy okazji tego co
> potrzebują inni. Reguła ta przyświeca PLD od początku.

Aha, czyli gdyby pierwsza rev. speca miała wyłączone IPv6, to byś bez
słowa zrobił dwie wersje, żeby nie rozpierniczyć na systemach non-IPv6?
Szlachetnie... Niestety mój charakter sprzeciwia się w takich
przypadkach uwzględnianiu historii.

> modprobe ipv6

Zaliasowane na off.

> Ale nie rozwiązania.

Rozwiązanie podałeś tutaj. Mogłeś od razu zaaplikować, albo darować
sobie ostatnie zdanie, to bym zrobił (choć pewnie nie od razu, może
dziś)...

> Wymagasz ale palcem nie kiwniesz by prawidłowo poprawić,

...ale sam zacząłeś wymagać, a wtedy nie mam w zwyczaju kiwać palcem.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>
http://vfmg.sourceforge.net/