SPECS: perl-CGI-Application-PhotoGallery.spec, perl-CGI-Applicatio...

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Nie, 18 Kwi 2004, 19:16:32 CEST

On Sun, Apr 18, 2004 at 19:04:11 +0200, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Zgadzam sie pod warunkiem sprawdzenia _wszystkich_ pakietow z "License: GPL",
> czy przypadkiem nie chodzi w nich o v2, v2+ lub samo jawnie wyspecyfikowane
> v1.

To niewykonalne. Ja bym się skłaniał ku samemu GPL - jak kogoś
interesują szczegóły to i tak powinien sprawdzić na stronie projektu:
licencje się zmieniają, a przecież przy update'ach nikt chyba nie
sprawdza(?), czy COPYING zawiera ciągle v1 czy już może v2...

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>
http://vfmg.sourceforge.net/