SPECS: perl-CGI-Application-PhotoGallery.spec, perl-CGI-Applicatio...

Nie, 18 Kwi 2004, 19:31:39 CEST

Tomasz Pala wrote:

> To niewykonalne. Ja bym się skłaniał ku samemu GPL - jak kogoś
> interesują szczegóły to i tak powinien sprawdzić na stronie projektu:
> licencje się zmieniają, a przecież przy update'ach nikt chyba nie
> sprawdza(?), czy COPYING zawiera ciągle v1 czy już może v2...

Ja na ogol sprawdzam.

Akurat w przypadku pakietow perlowych rzadko informacja o licencji bywa w
COPYING. A zmiany jesli sa, to sa bardziej wyrazne.

Np. perl-like <--> Artistic

  phone (48)(58) 347 14 61