openldap w Ac

Grzegorz Goławski grzegol w pld-linux.org
Nie, 18 Kwi 2004, 21:33:16 CEST

W liście z nie, 18-04-2004, godz. 21:25 +0200, Zbyniu Krzystolik
napisał:
> Mniej wiecej Sun, Apr 18, 2004 at 09:07:10PM +0200, zainteresowany Grzegorz Goławski rzekl:

> W ustawieniach masz sekcję dotyczącą LDAPa?
Nie, ale klikam na Kontakty i tam między innymi mam "On LDAP Servers".
Klikam na tym prawym przyciskiem, wybieram właściwości i tam można
wszystko poustawiać.

--
Grzegorz Goławski <grzegol w pld-linux.org>