openldap w Ac

Zbyniu Krzystolik zbyniu w geocarbon.pl
Nie, 18 Kwi 2004, 22:25:13 CEST

Mniej wiecej Sun, Apr 18, 2004 at 09:33:16PM +0200, zainteresowany Grzegorz Goławski rzekl:
> W liście z nie, 18-04-2004, godz. 21:25 +0200, Zbyniu Krzystolik

> Nie, ale klikam na Kontakty i tam między innymi mam "On LDAP Servers".
> Klikam na tym prawym przyciskiem, wybieram właściwości i tam można
> wszystko poustawiać.

Oki, da się tędy przejść i ustawić, ale nie działa - łączy się tylko i
bez zadawania pytania rozłącza się. Serwer LDAPa na Ra.
Tak samo reaguje na ustawienie "anonimowo" i "przy użyciu DN", tam jest
książka dobrze pracująca na 1.0.8, 1.2.4 i 1.4.6, dla pusego katalogu
zachowuje się tak samo :-(

Przy okazji: gq wciąż wylatuje przy listowaniu

Zbyniu
--
\78\32\14\46\67\67\90\1A
%% Timeo me dubitare %%