javy...

The Undefined undefine w aramin.net
Pon, 19 Kwi 2004, 21:24:07 CEST

On Mon, Apr 19, 2004 at 08:55:50PM +0200, Marcin Bohosiewicz wrote:

> Nie tyle packa co zasob ze wszystkimi zastrzezonymi rzeczami
> - na haslo, dla zaufanych ludzi.
nie, nie nie..
nie chodzi mi o te rzeczy których nie wolno rozprowadzać. to sobie każdy
bez problemu sam może zbudować.
Mam na myśli np tomcata z przyległościami (od południa bawię się by po
koleji to budować... a tak bym sobie sciągnął samą javę suna/blackdowna
i reszte dociągnął z pld...)

> Java, acrobat, relaplayer itp. itd.
> i rzeczy od nich zalezne...
ale po co skoro takiego tomcata mozna swobodnie rozprowadzać? Jedyne
czego nie możemy robić to redystrybuować javy.

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała
PLD Linux Developer