javy...

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Pon, 19 Kwi 2004, 21:55:43 CEST

On Mon, Apr 19, 2004 at 09:24:07PM +0200, The Undefined wrote:
> [...]

Tylko którą, bo różne Javy są na różne (wybrane) architektury.
Gdyby jeszcze gcj+gij były używalne...

> nie, nie nie..
> nie chodzi mi o te rzeczy których nie wolno rozprowadzać. to sobie każdy
> bez problemu sam może zbudować.
> Mam na myśli np tomcata z przyległościami (od południa bawię się by po
> koleji to budować...

Jak na razie to jest zwalony ant... (buduje się z pustymi .jarami, przez
co potem np. <junit cośtam> nie działa)

> a tak bym sobie sciągnął samą javę suna/blackdowna
> i reszte dociągnął z pld...)

Swoją drogą... jest sobie java-sun.spec -rCOMPILED - z którego...
w ogóle nie można skorzystać tutaj. Polski nie ma na liście krajów do
których można eksportować te źródła.