Instalator Ac

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Wto, 20 Kwi 2004, 15:33:42 CEST

On Tue, Apr 20, 2004 at 03:21:14PM +0200, Marcin Doliński wrote:
> W liście z wto, 20-04-2004, godz. 15:17, Patrys :: Patryk Zawadzki
> 1) Przestawić na 2.6 (cieciwa zaczął)

Nie jest konieczne do działania.
Była mowa o domyślnym 2.6 w instalowanym systemie, nie samym
instalatorze.

> 3) Naprawić raida

O tym pisałem, Abram też. Dwie rzeczy:
- sprawdzanie rozmiaru systemów plików - dla RAID-u rozmiar jest
  ustawiany na "1", przez co nie da się utworzyć np. xfs, który wymaga
  więcej; albo trzeba wyłączyć sprawdzanie dla systemów plików na
  raidzie, albo ustawiać rozmiar na większą liczbę niż "1"

- initrd jest robiony źle, bo mdadm-initrd musi się instalować _przed_
  geninitrd. Albo instalator to musi jakoś wymusić, albo trzeba dodać
  "Requires: mdadm-initrd >= 1.4.0-3" do geninitrd (zamiast obecnego
  Conflicts).