Instalator Ac

Marcin Doliński devel-pl w pld-dc.org
Wto, 20 Kwi 2004, 15:41:44 CEST

W liście z wto, 20-04-2004, godz. 15:33, Jakub Bogusz pisze:
> O tym pisałem, Abram też. Dwie rzeczy:
> - sprawdzanie rozmiaru systemów plików - dla RAID-u rozmiar jest
>   ustawiany na "1", przez co nie da się utworzyć np. xfs, który wymaga
>   więcej; albo trzeba wyłączyć sprawdzanie dla systemów plików na
>   raidzie, albo ustawiać rozmiar na większą liczbę niż "1"
>
> - initrd jest robiony źle, bo mdadm-initrd musi się instalować _przed_
>   geninitrd. Albo instalator to musi jakoś wymusić, albo trzeba dodać
>   "Requires: mdadm-initrd >= 1.4.0-3" do geninitrd (zamiast obecnego
>   Conflicts).
I jeszcze jedna sprawa, bo mogą być problemy na SCSI. modules.conf jest
pisane _po_ instalacji kernela, a co za tym idzie wygenerowaniu initrd.
Oprócz tego modules.conf już chyba nie starcza (ostatnio na produkcji
cudem zrobiłem geninitrd -v przed rebootem) i moduły SCSI z niego nie są
ładowane do initrd. Dlatego trzeba by to pisać wcześniej. A odnośnie
kernela 2.6 na flopce - będzie obsługiwane więcej sprzętu i oczywiście
SATA.