SPECS: perl-PerlMenu.spec - v2 GPL is nowhere mentioned as a requi...

Czw, 22 Kwi 2004, 23:48:40 CEST

Maciej 'Agaran' Pijanka wrote:

> przyjołem ze skoro załaczono wersje V2 to taka wpisałem
> błedna taktyka?

Ktos mi sugerowal polityke, ze zalaczona licencja jest przykladowa.
Przyjmujemy, ze licencja jest dokladnie taka jak zalaczona, jesli nic nie
napisano. A jesli napisano - to to co napisano jest wazniejsze.

BTW1, formalnie GPL <=> GPL v1+
      (tak mowi licencja, gdy nie podano wersji)
      Ale unikam samego "GPL", bo najczesciej oznacza to: "autor speca nie
      sprawdzil i zostawil jak bylo w template-perl.spec"

BTW2: Ja bym sie trzymal sformulowania "same as perl" literalnie w specach.
      Swiadomie ujednolicam, bo jesli sie zmieni kiedys licencja perla, to
      jednym grepem sie je wszystkie wylapie.

  phone (48)(58) 347 14 61