XFree86 vs X11 (Xorg)

Pią, 23 Kwi 2004, 12:15:39 CEST

Dnia Friday 23 of April 2004 12:01, Artur Flinta napisał:
> W liście z pią, 23-04-2004, godz. 11:48 +0200, Arkadiusz Miskiewicz

> A jak się do tego mają binarne sterowniki do grafik ATI i NV? Działają,
> czy też trzeba sie zadowolić tym co ma X11?
nvidia działa, ati nie wiem (co więcej nvidia bez rekompilacji drivera)

O featurach które są w X11 Xorga:
http://freedesktop.org/~xorg/X11R6.7.0/doc/RELNOTES3.html#3

--
Arkadiusz Miśkiewicz     CS at FoE, Wroclaw University of Technology
arekm.pld-linux.org, 1024/3DB19BBD, JID: arekm.jabber.org, PLD/Linux