XFree86 vs X11 (Xorg)

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Pią, 23 Kwi 2004, 13:07:18 CEST

On Fri, Apr 23, 2004 at 12:15:39PM +0200, Arkadiusz Miskiewicz wrote:
> [...]

defaultowe czy jedyne w wersji dystrybucji?
Bo jeśli nie jedyne, to już widzę problemy jak poldek próbuje instalować
po zależnościach podpakiety z dwóch różnych implementacji...

> O featurach które są w X11 Xorga:
> http://freedesktop.org/~xorg/X11R6.7.0/doc/RELNOTES3.html#3

Zmiana nazw plików - mam nadzieję, że nie dotyczy bibliotek rozszerzeń
XFree86? (Xxf86vm itp.)

Obsługa IPv6 w XDMCP - a poprawili to?
W XFree86 zostało wyłączone, ponieważ używało wyłącznie gniazd v6, przez
co nie udało mi się kiedyś uruchomić xdm-a na systemie bez v6.
A włączenie v6 nie wchodziło w grę, bo w aktualnym (wtedy) 2.6.x moduł
ipv6 był rozwalony.