XFree86 vs X11 (Xorg)

Grzegorz Konopko kolodko1 w wp.pl
Pią, 23 Kwi 2004, 13:13:07 CEST

Dnia pią 23. kwietnia 2004 12:15, Arkadiusz Miskiewicz napisał:

> nvidia działa, ati nie wiem (co więcej nvidia bez rekompilacji drivera)

Binarne sterowniki ati nie działają na XF-4.4.0 bo próbowałem.
Pozatym drm z jądra 2.6 nie działają na radeonach również (jak na innych to
nie wiem bo sie nie interesowałem) gatos podejrzewam że też nie.
Sterowniki z XF-4.4 jakich uzywam pod radeonem są fatalne, mplayer ma spore
problemy (najnowsze AC).

Z tego wynika że narazie w AC nie ma wsparcia dri dla radeonów.

Przydało by się coś w AC co by porządnie chodziło z radeonami.
Zacznę dziś budować i potestuję bo zanim pojawi się na ftp to chyba bedzie
trzeba trochę poczekać (?)