bcondy

Maciej 'Agaran' Pijanka agaran w pld-linux.org
Sob, 24 Kwi 2004, 20:36:24 CEST

On Sat, Apr 24, 2004 at 05:47:57PM +0200, Jakub Bogusz wrote:

> Kerberosa nie używam, ale co do bcondów - jeden nie wystarczy, bo
> związanych z kerberosem może być kilka różnych rzeczy:
> - włączenie/wyłączenie obsługi kerberosa w ogóle
> - włączenie/wyłączenie obsługi kerberosa 4
> - włączenie/wyłączenie obsługi kerberosa 5
> - wybór implementacji kerberosa (heimdal (heimdal.spec), MIT
>   (krb5.spec), gss (gss.spec))

czyli do kazdego istniejacego nalezaloby dodac wlaczenie/wylaczenie
kerberosa wogole jesli dobrze rozumiem tak zeby mozna bylo negowac
support wszystkich kerberosow na raz?

--
agaran at pld minus linux dot org :: PLD Linux Developer
I do not fear computers.  I fear the lack of them.